Trendovi Google oglašavanja za 2017. godinu

Trendovi Google oglašavanja za 2017. godinu

2017. je tek započela, a već nam je predstavila neka vrlo zanimljiva (i nadodali bismo, dugo očekivana) digitalna rješenja - od opcije Facebook oglašavanja u kojoj kampanju možete postaviti tako da vas obavijesti kada dosegne određeni, vama važan cilj pa sve do najnovije objave iz Google-a koja nas je jako obradovala i koja označava jedno novo poglavlje u oglašavanju.


Naravno, govorimo o opciji oglašavanja koja omogućava da podatke koje ste prikupili putem svojih Google AdWords računa sada iskoristite i za oglašavanje na Youtubeu. Drugim riječima, podatke koje imate o svojoj publici, poput demografskih podataka, sada možete iskoristiti i za prikazivanje oglasa točno ciljanoj publici na Youtubeu. 


Što to znači za vaše oglašavanje?



Zamislite da prodajete kožne novčanike i koristite sve prednosti Google oglašavanja koji vam omogućavaju da svoj sadržaj predstavite točno određenoj publici u search oglasima. Ono što sada možete je te iste podatke koje imate zahvaljujući Google AdWordsa primijeniti i na Youtube. U našem slučaju, to bi značilo da svoje oglase sada možete prikazivati u obliku video oglasa svim vašim potencijalnim kupcima kada isti pregledavaju sadržaj YouTube. 


Ako je korisnik ulogiran u svoj YouTube račun, njegova povijest pretraživanja se može primijeniti i na YouTube, prikazujući mu personaliziran sadržaj. (Naravno, i personalizirane oglase).

 


A što je s publikom koja vas je već posjetila?



Vjerujemo kako ste već upoznati s opcijom remarketinga, no jeste li čuli za Customer Match? Riječ je o načinu povezivanja s "highest-value” kupcima, odnosno onim kupcima čije podatke već imate - sada im se možete predstaviti i na YouTubeu. To bi za našeg proizvođača kožnih novčanika značilo da svoj oglas može prikazati onim kupcima koji su se registrirali za primanje posebnih ponuda ili promocija.


Google AdWords je definitivno jedan od najmoćnijih alata kojima se oglašivači mogu koristiti kako bi prepoznali i targetirali ciljanu publiku. Do sada su ti podaci bili ograničeni na isključivo search oglase - isti se nisu mogli iskoristiti za druge skupine oglasa. Zato i ne čudi naša uzbuđenost "otvaranjem” ovih podataka i ekspanzijom i na druge vrste oglašavanja.


U moru konkurencije i borbe za svakog klijenta, personalizirani oglasi i prisutnost na više kanala su nužnost. Jako se veselimo mogućnostima koje nam ova nova opcija pruža i jedva čekamo vidjeti u kojem će se smjeru ova opcija razvijati. 


Imate li neko pitanje vezano uz Google Adwords ili Youtube oglašavanje? Slobodno nam pošaljite poruku na chat. 




Pročitajte još korisnih članaka

Ova internet stranica koristi kolačiće (tzv. cookies) za pružanje boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Saznaj više